ZARZĄDZENIE NR 61/2011

BURMISTRZA  NOWEGO

z dnia 20 czerwca 2011 roku

 

w sprawie: ustalenia obsługi administracyjno-biurowej i finansowej Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.

 

                 Na podstawie § 14 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 01.12.2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 260, poz. 2593 z późn. zm.[1]) zarządzam, co następuje:

 

   § 1.1 Obsługę administracyjno-biurową i finansową Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się

o awans na stopień nauczyciela mianowanego, zapewnia Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych  w Nowem.

2. Ustala się wynagrodzenie eksperta w wysokości 140 zł (brutto) za każde posiedzenie komisji  (w tym zwrot kosztów podróży)  i wypłaca się na podstawie zawartej umowy zlecenia.

 

   § 2. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji Egzaminacyjnej.

 

   § 3.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

                                                                                                     Burmistrz

                                                                                                Czesław Woliński

 

 

Uzasadnienie

 

Organ, który powołał Komisję Egzaminacyjną dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego, zapewnia jej obsługę administracyjno-biurową oraz pokrywa wydatki związane z jej działalnością. Niniejszym zarządzeniem ustala się zasady pracy Komisji Egzaminacyjnej oraz wynagrodzenia ekspertów.

 

 

[1] Zmiany do wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2007 r. Nr 214, poz. 1580, z 2010 r. Nr 235, poz. 1543.