ZARZĄDZENIE NR 61/2011
BURMISTRZA NOWEGO
z dnia 20 czerwca 2011 roku
w sprawie: ustalenia obsługi administracyjno-biurowej i finansowej Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.
Na podstawie § 14 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 01.12.2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 260, poz. 2593 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.1 Obsługę administracyjno-biurową i finansową Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się
o awans na stopień nauczyciela mianowanego, zapewnia Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem.
2. Ustala się wynagrodzenie eksperta w wysokości 140 zł (brutto) za każde posiedzenie komisji (w tym zwrot kosztów podróży) i wypłaca się na podstawie zawartej umowy zlecenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji Egzaminacyjnej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
Czesław Woliński
Uzasadnienie
Organ, który powołał Komisję Egzaminacyjną dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego, zapewnia jej obsługę administracyjno-biurową oraz pokrywa wydatki związane z jej działalnością. Niniejszym zarządzeniem ustala się zasady pracy Komisji Egzaminacyjnej oraz wynagrodzenia ekspertów.
Zmiany do wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2007 r. Nr 214, poz. 1580, z 2010 r. Nr 235, poz. 1543.